Trade Representative Prepaid IPP – Vodafone Romania

Orase: Alba, Cluj, Sibiu

Job Type: Full-time

Trimite CV-ul pe e-mailul: ioan.pintican@vodafone.com

Experienţa profesională 

  • Experienţa în merchandising (pe canalul FMCG tradiţional) poate reprezenta un avantaj.
  • Experienta în vânzări FMCG poate reprezenta un avantaj

Competenţe 

  • Auto-motivat şi cu abilitatea de a atinge obiectivele şi termenele limită fără supraveghere îndeaproape.
  • Abilităţi de a urmări instrucţiuni scrise şi verbale cu atenţie la detalii
  • Orientare către client
  • Foarte bune abilităţi de organizare, planificare, rezolvare a problemelor, project management.

Educaţie  

  • Diploma de liceu este obligatorie.
  • Diploma universitară reprezintă un avantaj

Alte cerinţe: 

  • Datorită specificului activităţilor, un Reprezentant Comercial trebuie sa fie pregatit sa lucreze şi în afara orelor de program, precum şi în week-end şi de sărbători, în conformitate cu prevederile legale.
  • Cunoştinţe operare PC (Excel, Word, Outlook)
  • Permis auto categoria B
  • Lb. Engleză nivel mediu

 

RESPONSABILITATI PRINCIPALE

1 .  Vanzare activa:

Are ca obiectiv principal vanzarea produselor pre-paid si va actiona in fiecare vizită in locatiile de pe rută in acest scop, asigurand un stoc minim pe fiecare categorie de produs (SIM, Cartela Internet, Recharges, etc.) Va semnala orice oportunitate de vanzare ce nu poate fi fructificată direct către distribuitorii din aria de acoperire si va contribui la extinderea retelei de distributie in puncte de vanzare ce nu sunt adresate si prezinta interes (off-routes)

2. Standard vizual:         

Este responsabil de implementarea şi menţinerea standardului de prezentare a mărfii definit de companie şi are datoria de a căuta şi propune metode de îmbunătăţire a acestuia.

Se asigură că standardul vizual al companiei este protejat şi actualizat permanent prin materiale publicitare permanente, semipermanente sau periodice (promotionale).

Schimbă / actualizează materialele publicitare şi materialele specifice de comunicare şi menţine toate elemementele şi echipamentele de semnalizare în perfectă stare de curăţenie şi funcţionare.

3. Gestionarea proactivă a problemelor de inventar:    

Are produse Vodafone în gestiune – cartele SIM, cartele răzuibile pentru reîncărcare, pachete Cartela Internet, Pachete prepaid cu telefon, alte produse – vinde, eliberează documente fiscale, încasează bani.

Este responsabil de incasarea contravalorii tuturor produselor livrate in magazine, conform listei de pret oficiale Vodafone.

Este responsabil de gestiune şi de banii încasaţi în urma procesului de vânzare. Acestea vor fi reconciliate lunar pe baza de rapoarte si inventar fizic.

Se asigură că marfa este în perfectă stare înainte de a o plasa în magazin.

În locaţiile postpaid verifică prezenţa terminalelor în promoţie şi amplasarea elementelor de semnalizare şi a materialelor specifice de comunicare. Semnalizează către Area Sales Manager situaţiile care necesită corectare.

4. Consultanţă pentru produse, servicii, promoţii şi merchandising:

Dezvoltarea şi menţinerea unor relaţii cordiale cu patronii şi cu angajaţii din magazine şi consultanţa oferită acestora sunt eseniale pentru succesul acestui post.

Oferă consultanţă angajaţilor şi patronilor de magazine din aria acoperită şi contribuie la instruirea lor asupra standardelor de expunere şi semnalizare a mărfii, asupra menţinerii standardului de imagine şi în mod deosebit asupra ofertelor promoţionale de produse si servicii preplătite Vodafone.

Implementează, supervizează şi evaluează programe şi activităţi promoţionale în magazinele din aria acoperită precum şi în alte locaţii dacă este cazul (evenimente sociale/mediatice susţinute de Vodafone)

Contribuie la motivarea angajaţilor din magazine şi îi determină pe aceştia să susţină activ eforturile de merchandising şi de promovare a produselor şi serviciilor preplătite şi a terminalelor în promoţie în zona postpaid.

5. Raportare

Colectează şi raportează informaţii şi date despre retaileri şi clienţi

Intocmeşte rapoarte de vizită în locaţii, rapoarte de merchandising şi rapoarte de vânzare.

La solicitarea managerului întocmeşte orice alte rapoarte şi situaţii legate de specificul activităţii desfăşurate.

Este responsabil pentru acurateţea informaţiilor din baza de date de magazine din aria acoperita precum şi pentru informaţiile colectate de la clienţi.

Transmite toate rapoartele pe fluxurile agreate, respectand termenele stabilite.

 Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicații mobile din lume, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date mobile și comunicații fixe. Vodafone Group are divizii în 26 de țări, 49 de rețele mobile partenere și operațiuni de broadband fix în 17 țări. La 30 iunie 2017, Vodafone Group avea 523,5 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile și 18,5 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix, incluzând India și toți clienții Vodafone din entitățile create în urma unor fuziuni și asocieri.Pentru al patrulea an consecutiv, rețeaua Vodafone Supernet™ 4.5G a fost certificată de auditorul independent P3 ca fiind cea mai buna rețea de voce și date din România! Pentru mai multe informații, accesați www.vodafone.com<http://www.vodafone.com>.