Candidatul ideal - Are studii superioare in domenii precum Management, Resurse Umane, Economie, Business, Comerț, Marketing, Administrație Publica. Candidatul ideal se apropie de finalizarea studiilor universitare/post-universitare sau este absolvent recent al uneia din specializarile mentionate mai sus. - Este atras de prelucrarea si interpretarea datelor (este dispus sa invete Microsoft Excel la nivel de specialist); - Are cunoștințe de limba engleza la un nivel avansat; - Este constient ca dezvoltarea profesionala se obtine prin munca si este dispus sa depuna un efort sustinut pentru a-si atinge obiectivele; - Are capacitatea de a lucra independent, de a-si urmari obiectivul si de a-l duce la indeplinire. - Vrea sa invete si are simt al raspunderii; - Are abilitati bune de comunicare si are rabdare cu oamenii; - Are permis de conducere cat B (nu e obligatoriu dar constituie un avantaj); Descrierea jobului Odata selectat pentru aceasta functie, noul nostru coleg va intra intr-un proces de pregatire de 6 luni pentru a deveni mana dreapta a directorului general al companiei Arcese Transport SRL. Din sarcinile cele mai importante amintim: - extrage, prelucreaza si interpreteaza in timp real date combinate din zona de financiar, contabilitate si operational; - pregateste rapoarte cu ciclicitate predefinita sau la solicitare pentru top-managentul companiei - urmareste functionarea si integritatea sistemului de management din organizatie, cu suportul de know-how al Agora Consulting. - asista managementul companiei in implementarea planului de dezvoltare al companiei; - Genereaza documente de prezentare si raportare catre management; - Ofera sprijin managerial sefilor de departamente; - Coordoneaza proiectele de schimbare in cadrul organizatiei; - Supravegheaza implementarea masurilor luate; - Participa la intalnirile de lucru ale echipei de management si le faciliteaza; CV-urile se pot depune la adresa Mihai.babici@agoraconsulting.ro
Trainingul specific de management, utilizarea pe unelte de management si procesare de date (MS Excel) asigurat in cadrul unui sistem de mentorat va fi asigurat de catre Agora Consulting si va avea loc in baza unui plan predefinit si se va desfasura atat la sediul Arcese cat si la sediul Agora Consulting. Orasul: Cluj-Napoca; Skilluri - Business, Management, Finance, Human Resources Domeniul - Management Contract - Full time Experienta -Nu este necesara
Nume companie Agora Consulting & Arcese Transport Descriere AGORA Consulting asista compania ARCESE TRANSPORT SRL (http://arcese.com/en/) in selectia pentru postul de Consultant Management Entry-Level (denumire interna: Business Transformation Officer). Despre Grupul Arcese: Infiintat in urma cu 50 de ani, Grupul Arcese a devenit unul din cei mai importanti jucatori de pe piata de transport si logistica din Europa si din lume. Companiile din cadrul grupului ofera servicii de transport rutier, feroviar,maritim si aerian,servicii de depozitare, distributie si logistica pentru o multitudine de clienti din intreaga lume. In momentul de fata in cadrul grupului lucreaza peste 2.500 de persoane, flota proprie detine peste 1.200 camioane si 2.800 de semiremorci, iar depozitele insumeaza peste 350.000 mp utili. In Romania grupul este prezent de peste 6 ani, avand o crestere constata atat din punct de vedere al flotei de camioane cat si al echipei