CONTACT CENTER RO
Companie internațională, cu o experiență de peste 11 ani în domeniul
asistării și informării telefonice a clienților, recrutează:
OPERATOR INTERVIU – LIMBA GERMANĂ
Responsabilități:
- Gestionarea de apeluri outbound,
- Formularea de întrebari specifice specifice , înregistrarea cu acuratețe a răspunsurilor primite, de la persoana intervievată, în sistem,
- Identificarea și raportarea problemelor apărute în procesul de obținere a datelor validate.
Cerințe:
- Excelente abilități lingvistice în limba germană,
- Limba engleză, nivel mediu – avansat (obligatoriu),
- Abilități de comunicare și spirit persuasiv, orintare spre procedură,
- Persoane dinamice și optimiste,
- Persoane orientate spre rezultate.
Beneficii oferite:
- Dezvoltarea abilităților de comunicare și interacționare,
- Dobândirea de experiență calificată în domeniul culegerii de date prin intermediul telefonului,
- Posibilitatea de a lucra part – time (4 -6 h / zi), în intervalul orar 10:00 – 16:00,
- Salariu de bază + bonus realizat în funcție de numărul chestionarelor completate (bonusul nu este condiționat de un target) + tichete de masă.
Trimite CV – ul tău la adresa:
olosutean.eliza@contactcenter.ro sau înscrie CV – ul online
pe site-ul www.contactcenter.ro în secțiunea Contact.