Operator Call Center Aplicare Chestionare

Descriere

Scurta descriere a companiei

IRES este una dintre cele mai mari companii româneşti de cercetare de piaţă ce oferă soluţii integrate pentru clienții noștri – companii multinaționale, naționale și locale, instituții şi organizaţii din România, dar şi din străinătate – care înțeleg valoarea cercetării în evoluţia lor pe termen lung.

Cerințe

Abilități dezvoltate de comunicare și relaționare;
Putere de convingere;
Atitudine pozitivă, entuziasm;
Cunoștințe medii de operare PC

Responsabilități / Realizări

Aplicarea de chestionare prin telefon (folosind metoda CATI) în vederea realizării unor sondaje de opinie, pe diferite teme (sociale, politice, etc.)

Chestionarele conțin întrebări prestabilite, iar operatorul call center trebuie să citească respondenților întrebările și să bifeze răspunsurile acestora în chestionarul afișat pe monitorul calculatorului.

Limba de aplicare a chestionarelor: limba română

Alte informații

Remunerație fixă plus bonusuri
Traininguri de specializare și îndrumare permanentă
Program flexibil, de luni până vineri

Jobul poate fi desfășurat full time sau part time (de 4 ore/zi sau 5 ore/zi).